Polityka prywatności
1. Wprowadzenie
W Hidroxa pracownicy służby zdrowia współpracują z inżynierami i technikami w kierunku wspólnego celu: opracowania opieki nad hiperhydrozą. Mamy również administratorów i personel obsługi klienta w naszym sklepie internetowym. Dla nas w Hidroxa zawsze najważniejsza jest osoba jako jednostka i pacjent, a niniejsza polityka prywatności ("Polityka Prywatności") opisuje nasze działania w zakresie przetwarzania Twoich danych osobowych w związku z korzystaniem z usług czy poszukiwaniem opieki. W polityce prywatności szczegółowo wyjaśniamy, jak Hidroxa działa na rzecz Ciebie jako "użytkownika" i "pacjenta", oraz kto odpowiada za przetwarzanie danych osobowych zachodzące w związku z korzystaniem z usług. Opisujemy również, jakie dane osobowe o Tobie przetwarzamy podczas korzystania z usług, w jaki sposób przetwarzamy te dane oraz dlaczego to robimy. Wyjaśniamy również prawną podstawę uzasadniającą dane przetwarzane w danym przypadku, a także, jakie zewnętrzne strony mogą przetwarzać dane osobowe o Tobie w celu świadczenia usług. Otrzymasz również informacje dotyczące Twoich praw w zakresie przetwarzania danych osobowych oraz jak możesz skorzystać z tych praw. Informacje na temat tego, jak przetwarzamy Twoje dane osobowe, znajdują się również w Ogólnych Warunkach Handlowych Hidroxa.
2. Kto jest odpowiedzialny za przetwarzanie danych osobowych?
Hidroxa Medical AB, o numerze identyfikacyjnym 556965-8247 ("Hidroxa Medical AB"), jest właścicielem i dostarcza platformę techniczną oraz witrynę www.hidroxa.com („Strona internetowa”) i odpowiada za przetwarzanie danych osobowych, które rejestrujesz na Stronie internetowej, do momentu, gdy nawiążesz rzeczywisty kontakt z Opiekunem (zdefiniowanym poniżej) w celu oceny, leczenia i śledzenia. Gdy szukasz opieki w Hidroxa Online, to Opiekun jest odpowiedzialny za świadczenie opieki zdrowotnej, w tym za przetwarzanie danych osobowych zachodzące w związku z korzystaniem z Usług. W praktyce oznacza to, że jak tylko zaczniesz przekazywać informacje na temat swojego zdrowia (np. wypełniając formularze przed spotkaniem) lub podejmować decyzje dotyczące leczenia, odpowiedzialność za Twoje dane osobowe przechodzi na Opiekuna.
To również Hidroxa Medical AB z numerem organizacyjnym 556965-8247 („Opiekun”), który świadczy opiekę w ramach Usług, chyba że inaczej wyraźnie zostanie to przekazane Tobie na Stronie internetowej w związku z korzystaniem z Usług. W kontekście przetwarzania danych osobowych zachodzącego w związku z opieką, Opiekun działa jako administrator danych osobowych.
Hidroxa Medical AB, jako dostawca platformy i związanych z nią usług oraz dostawca opieki, odpowiada za przetwarzanie danych osobowych, które mają miejsce w związku z tym. Obejmuje to na przykład leczenie w związku z działaniem, konserwacją, rozwiązywaniem problemów, wsparciem w pracach nad zapewnieniem jakości i poprawą usług opieki, a także pracą nad przestrzeganiem przepisów i bezpieczeństwem informacji. W przypadku, gdy inny dostawca opieki dołączy do platformy Hidroxa i tym samym przetworzy Twoje dane osobowe w związku z korzystaniem z Usług, poinformujemy Cię przed skorzystaniem z Usług, abyś zawsze wiedział, kto jest odpowiedzialnym dostawcą opieki za przetwarzanie Twoich danych osobowych.
Jeśli masz pytania lub uwagi dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych w związku z korzystaniem z Usług, zawsze możesz skontaktować się z nami lub naszym przedstawicielem do spraw ochrony danych za pośrednictwem naszej strony internetowej pod adresem www.hidroxs.com/se/contacts lub wysyłając e-mail na adres customer [email protected].
3.Skąd zbieramy dane osobowe przetwarzane na Twój temat podczas korzystania z Usług?
3.1 Dane osobowe zarejestrowane za pośrednictwem konta użytkownika na Stronie internetowej
Hidroxa Medical AB przetwarza dane osobowe o Tobie, które rejestrujesz poprzez umawianie wizyt wideo (takie jak imię, numer ubezpieczenia społecznego, adres i adres e-mail) lub zakup jednego z naszych produktów, a następnie informacje, które rejestrujesz podczas korzystania ze Strony internetowej.
Dodatkowo możemy automatycznie zbierać i przetwarzać następujące informacje:
- (I) informacje techniczne, w tym adres IP, informacje dotyczące logowania, typ i wersję systemu operacyjnego oraz urządzenia, ustawienia czasowe, ustawienia ekranu, język, pliki cookie, itp.
- (II) informacje dotyczące Usług, z których korzystałeś z nami, czasu poświęconego na różne sprawy, jakie strony i funkcje używałeś, itp.
Informacje dotyczące korzystania z plików cookie są również zawarte w Polityce plików cookie Hidroxa. Dane osobowe podane podczas rejestracji konta i korzystania ze Strony internetowej są dalej nazywane "Danymi Użytkownika".
3.2 Dane osobowe do i od Opiekuna
Kontakt z Opiekunem
W związku z korzystaniem z naszej opieki, zostaniesz poproszony o udostępnienie informacji związanych z Twoim zdrowiem fizycznym i/lub psychicznym. Robisz to głównie, wypełniając odpowiednie oświadczenie zdrowotne na Stronie internetowej. Informacje te mogą obejmować, ale nie są ograniczone do informacji o chorobie, historii medycznej lub stanie fizjologicznym czy biomedycznym. Dostawca opieki może również udostępniać informacje osobowe na Twój temat w celu świadczenia i śledzenia opieki zdrowotnej, którą otrzymujesz w ramach Usług.
Zobacz więcej na temat tego, w jaki sposób Twoje informacje mogą być udostępniane innym dostawcom opieki i jak możesz się temu przeciwić w sekcjach 7.3 i 9 poniżej.
3.3 Dane osobowe od stron trzecich, w tym innych dostawców opieki
Twoje dane osobowe mogą również być uaktualniane i przetwarzane przez nas jako Dane Pacjenta na podstawie opieki zdrowotnej otrzymanej od dostawcy opieki innej niż Hidroxa. W przypadkach, gdy uznaje się, że te informacje są istotne dla świadczenia opieki zdrowotnej w ramach Usług, mogą być zapisywane i przetwarzane przez Opiekuna, a pracownicy świadczący opiekę zdrowotną mogą je wpisywać do Twojego kartoteki pacjenta. Obejmuje to na przykład informacje o Twojej historii medycznej, które personel medyczny otrzymuje za pośrednictwem Krajowego Przeglądu Pacjenta (NPÖ) w miarę uznania za istotne w celu udzielenia Ci pomocy w sprawach związanych z opieką.
Dodatkowo Hidroxa Medical i Vårdgivaren będą stale zbierać aktualizowane informacje na Twój temat za pośrednictwem Szwedzkiego Rejestru Adresowego (SPAR), aby świadczyć Usługi, tak aby poprawne informacje na Twój temat były dostępne przez cały czas i ułatwiały tym samym Twój kontakt z Vårdgivaren. Informacje te obejmują imię, adres, miejsce zamieszkania, kraj i informacje, czy posiadasz tożsamość chronioną.
4.Gdzie przechowywane są Twoje dane osobowe?
Strona internetowa to samodzielnie opracowana platforma techniczna, której właścicielem i operatorem jest Hidroxa Medical, w połączeniu z użyciem platformy KryConnect oraz systemu do prowadzenia kart medycznych Webdoc. Podczas zakupu naszych produktów i płatności za wideokonsultacje, część danych osobowych jest przechowywana na koncie Hidroxa w firmie obsługującej płatności, takiej jak Klarna, Stripe, Paypal. Podczas zakupu naszych produktów, informacje osobowe są przechowywane razem z informacjami o zakupie w Magento. Te systemy są rozwijane i regularnie poddawane kontroli jakości. Większość Twoich danych osobowych, które przetwarzamy w związku z korzystaniem z Usług, nie jest przechowywana na Twoim telefonie komórkowym ani tablecie. Zamiast tego dane te są przechowywane przez Hidroxa Medical na infrastrukturze dostarczonej przez jednego z asystentów do przetwarzania danych osobowych Hidroxa Medical. Dane osobowe są przetwarzane i przechowywane głównie w ramach UE / EOG. Twoja karta pacjenta jest zawsze przechowywana w ramach UE / EOG.
5.Jakie dane osobowe są przetwarzane podczas korzystania z usług Hidroxa i dlaczego?
5.1 Przetwarzanie danych użytkownika przez Hidroxę
Hidroxa Medical przetwarza Twoje Dane Użytkownika (jak opisano powyżej w sekcji 3.1) w celu:
- (I) przetwarzania Twojej rezerwacji lub odwołania wideokonsultacji na Stronie internetowej
- (II) umożliwienia dokonywania zakupów, w tym płatności i wysyłki zamówionych produktów
- (III) zapewnienia tożsamości i wieku
- (IV) utrzymania dokładnych i aktualnych informacji o Tobie oraz umożliwienia i ułatwienia szybkiego skontaktowania się z Opiekunem
- (V) zarządzania ustawieniami i informacjami płatniczymi
- (VI) udzielenia pomocy w sprawach wsparcia i pytań dotyczących korzystania ze Strony internetowej
Opieramy się na podstawie prawnej "Umowa" (artykuł 6 (1) (b) Rozporządzenia o Ochronie Danych, "RODO"), aby przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie umowy (naszych Ogólnych Warunków), którą zawarłeś z Hidroxa Medical w celu świadczenia Usług, w tym umożliwienia Opiekunowi świadczenia dobrej opieki w związku z korzystaniem z Usług.
5.2 Świadczenie usług opieki zdrowotnej przez Opiekuna/Hidroxę oraz inne usługi
Dostawca opieki przetwarza Dane Pacjenta (jak opisano powyżej w sekcji 3.2) w celu świadczenia Usług w formie opieki zdrowotnej, np. udzielania porad medycznych, przepisywania leków, wystawiania skierowań oraz wykonywania niezbędnych czynności administracyjnych, takich jak obsługa płatności, a także danych związanych z zakupem naszych produktów i spraw związanych z usługami oraz śledzenia i monitorowania urządzeń medycznych na rynku. Przetwarzamy głównie Twoje Dane Pacjenta, abyśmy mogli świadczyć opiekę, której żądałeś (RODO 6.1 c i 9.2 h), zgodnie z obowiązującym prawem szwedzkim (głównie ustawa o danych pacjenta (2008:355)) oraz prawem Unii Europejskiej (MDR). Przetwarzanie Twoich Danych Pacjenta odbywa się wyjątkowo przy wsparciu specjalnej zgody zgodnie z artykułem 6 (1) (a) RODO (patrz sekcja 5.3 poniżej) oraz w celu spełnienia innych obowiązków Opiekuna na mocy prawa (patrz sekcja 5.6 poniżej) zgodnie z artykułami 6 (1) (c) i 9 (2) (h) RODO. Opiekun jest zobowiązany do przechowywania danych przez określony czas. Hidroxa Medical zapewnia jakość i rozwija również Usługi.
5.3 Świadczenie usług wsparcia związanych z korzystaniem z Usług oraz innych usług
Usługi wsparcia
Hidroxa Medical może komunikować się z Tobą jako użytkownikiem Usług. Obejmuje to odpowiadanie na zapytania, rozpatrywanie skarg i innych spraw wsparcia (w tym wsparcia technicznego) za pośrednictwem naszej obsługi telefonicznej lub w naszych kanałach cyfrowych. W zależności od Twojej sprawy możesz udostępnić dodatkowe Dane Użytkownika i Dane Pacjenta, które następnie przetwarzamy, abyśmy mogli pomóc Ci w jak najlepszym korzystaniu z Usług. Możemy także skontaktować się z Tobą telefonicznie lub wysłać powiadomienia, gdy uważamy, że potrzebujesz takich informacji ze względów medycznych lub gdy pomoc z naszymi produktami tego wymaga. Na przykład, aby dowiedzieć się, jak reagujesz na leczenie, zalecić nowy kontakt z opieką zdrowotną i w podobnych okolicznościach.
Hidroxa Medical i Opiekun świadczą wsparcie, jak powyżej, jako część Usług (tj. aby móc spełnić umowę między Tobą a Hidroxa Medical, RODO 6.1 b). W zakresie, w jakim usługi wsparcia są związane z opieką lub przetwarzaniem Danych Pacjenta (lub wrażliwych danych osobowych w razie potrzeby), przetwarzanie to odbywa się na podstawie prawa Opiekuna do przetwarzania danych osobowych w związku z administracją działań opieki (RODO 9.2 h oraz ustawa o danych pacjenta (2008:355). obowiązków wynikających z obowiązujących przepisów prawa o opiece zdrowotnej (RODO 6.1 c. Zobacz także sekcję 5.5 poniżej).
Inne usługi
Za zgodą wyrażoną w ramach specjalnej zgody możemy świadczyć Ci pewne inne usługi w ramach Usług. Obejmuje to na przykład pozyskiwanie informacji o Twoich wydrukowanych receptach od Władz eZdrowia, aby móc przypomnieć Ci, kiedy nadszedł czas na odnowienie lub przyjęcie przepisanego leku, lub dodawanie spotkań z Hidroxa do Twojego kalendarza.
5.4 Marketing produktów i usług oraz analiza i rozwój Hidroxa Medical
Hidroxa Medical przetwarza część Twoich Danych Użytkownika (jak opisano powyżej w sekcji 3.1) w celu bezpośredniego marketingu do Ciebie za pośrednictwem e-maili i SMS-ów lub innych podobnych kanałów elektronicznej komunikacji, na przykład w ramach kampanii i ofert we współpracy z partnerami Hidroxa Medical. Obejmuje to przetwarzanie informacji o Tobie, w tym Twojego imienia, danych kontaktowych, płci, wieku, miejsca zamieszkania i tego, czy masz dzieci czy nie. Jednak wrażliwe informacje, takie jak Dane Pacjenta, nie są używane do bezpośredniego marketingu. Przetwarzanie danych osobowych w celu bezpośredniego marketingu odbywa się za zgodą udzieloną przez Ciebie (6.1 a RODO), którą możesz w każdej chwili wycofać zgodnie z sekcją 9 poniżej.
Hidroxa Medical przetwarza również Dane Użytkownika, tj. nie Dane Pacjenta, dotyczące Twojego korzystania z Usług, aby zrozumieć, jak Usługi są używane, oraz w celu poprawy doświadczenia użytkownika i funkcjonalności w Aplikacji. Przetwarzanie danych osobowych w celu analizy i rozwoju odbywa się na podstawie naszego uzasadnionego interesu (Artykuł 6 (1) (f) RODO).
5.5 Zapewnienie jakości i rozwój usług opieki zdrowotnej Hidroxa Medical
Hidroxa Medical może przetwarzać Twoje dane osobowe w celu zrozumienia korzystania z usługi oraz rozwijania i poprawiania usług opieki zdrowotnej świadczonych w ramach Usług, na przykład poprzez ulepszanie interfejsów użytkownika i funkcjonalności. Hidroxa Medical również przetwarza Twoje dane osobowe w ramach pracy nad poprawą jakości, aby ciągle zwiększać bezpieczeństwo, jakość medyczną, efektywność i dostępność Usług. Przetwarzanie danych osobowych w celach określonych w tej sekcji odbywa się przy wsparciu prawa opiekunów do przetwarzania danych osobowych w związku z zapewnianiem jakości i poprawą opieki (RODO 6.1 f i ustawa o danych pacjentów z 2008 roku: 355).
5.6 Wypełnianie obowiązków prawnych
Hidroxa Medical może przetwarzać Twoje Dane Użytkownika i Dane Pacjenta (jak opisano powyżej w sekcjach 3.1-3.2) na podstawie prawnego obowiązku (art. 6.1 c RODO) w celu spełnienia zobowiązań wynikających z przepisów prawnych, orzeczeń lub decyzji rządowych (na przykład dotyczących wymagań ze strony Inspekcji Opieki Zdrowotnej w Szwecji, IVO lub Narodowego Zarządu Zdrowia i Dobrobytu). W przeciwnym razie przechowujemy i przetwarzamy Twoje dane osobowe w zakresie niezbędnym do spełnienia naszych obowiązków prawnych i wymagań ustawowych.
6. Jak długo przechowujemy Twoje dane osobowe?
Przetwarzamy Twoje dane osobowe tylko przez czas niezbędny do realizacji celów, dla których dane te są przetwarzane, zgodnie z opisem w sekcji 5 powyżej, czyli tak długo, jak jest to konieczne do świadczenia dobrej opieki lub dostarczania Usług, oraz w celu spełnienia obowiązków prawnych ciążących na nas. Hidroxa Medical ma obowiązek przechowywania kart pacjenta związanych z wizytami lekarskimi przez określony czas. Mamy również procedury dotyczące przechowywania lub deanonimizacji danych osobowych, aby stale zapewniać, że Twoje dane są zawsze adekwatne i związane z naszym ciągłym świadczeniem Usług. Wszystkie informacje, które nie są potrzebne do świadczenia i rozwijania Usług lub do celów zapewniania jakości, są anonimizowane i przechowywane po spełnieniu celu informacji lub automatycznie usuwane. Dane użytkownika przechowywane przy wsparciu Twojej zgody zostaną usunięte w przypadku jej wycofania. W sekcji 10 możesz przeczytać więcej na temat tego, jak skorzystać z prawa do odwołania zgody. W tym kontekście zwracamy uwagę, że Hidroxa Medical przetwarza Twoje dane osobowe w różnych celach (zarówno jako dostawca techniczny, jak i świadczeniobiorca opieki). Wycofanie zgody nie wpływa na obowiązek Opiekuna prowadzenia dokumentacji czy przetwarzania danych osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
7. Trzecie strony, z którymi mogą być udostępniane Twoje dane osobowe podczas korzystania z usług
7.1 Podwykonawcy Hidroxa Medical
Abyśmy mogli zaoferować Ci Usługi, korzystamy z kilku zewnętrznych dostawców, którzy w niektórych przypadkach przetwarzają dane osobowe. Nasi dostawcy usług informatycznych, takich jak dostawcy systemów operacyjnych, obsługi i hostingu, pracują wyłącznie w imieniu Hidroxa Medical i zgodnie z instrukcjami Hidroxa Medical w swojej roli tzw. podmiotów przetwarzających dane osobowe. Hidroxa Medical również zatrudnia dostawców, którzy pracują niezależnie i w ten sposób są odpowiedzialni za przetwarzanie Twoich danych osobowych, takich jak dostawcy rozwiązań płatniczych. Jeśli dotyczy to Ciebie, możesz zostać poproszony o zawarcie osobnej umowy bezpośrednio z takim dostawcą. Należy pamiętać, że niniejsza Polityka prywatności nie dotyczy przetwarzania danych osobowych przez tych dostawców. W celu uzyskania informacji na temat tego, w jaki sposób inni dostawcy przetwarzają Twoje dane osobowe, odsyłamy Cię do tych dostawców.
7.2 Podwykonawcy dostawcy opieki zdrowotnej/Hidroxa
Dostawca opieki zdrowotnej zapewnia, że historia pacjenta jest przechowywana w związku z świadczeniem opieki w ramach Usług zgodnie z obowiązującymi przepisami. Rejestry są przechowywane w systemach rejestrowych poza stroną internetową dostawcy, który działa jako podmiot przetwarzający dane osobowe na zlecenie dostawcy opieki i tym samym przetwarza dane osobowe wyłącznie zgodnie z instrukcjami dostawcy opieki. Dostawca opieki zdrowotnej jest odpowiedzialny za dane osobowe (dane pacjenta) przechowywane w rejestrach.
7.3 Inni dostawcy opieki zdrowotnej, spójne prowadzenie kart medycznych itp.
Dostawca opieki zdrowotnej nie jest związany z Krajowym Przeglądem Pacjentów (NPÖ), który jest krajowym systemem tzw. spójnego prowadzenia kart medycznych. Jeśli w przyszłości Hidroxa Medical dołączy do NPÖ, zostaniesz o tym poinformowany za pośrednictwem adresu e-mail, który podałeś podczas rezerwacji przyszłych wideokonsultacji. Jeśli do tego dojdzie, obowiązują następujące zasady: jeśli szukasz opieki od innego dostawcy opieki niż Hidroxa, może on, pod warunkiem że wpis jest istotny dla tego dostawcy opieki, aby móc świadczyć Ci opiekę i pod warunkiem, że wyraziłeś na to zgodę, uzyskać dostęp do Twojego wpisu. Celem spójnego prowadzenia kart medycznych jest umożliwienie Ci korzystania z dobrej i bezpiecznej opieki, abyś nie musiał powtarzać swojej historii opieki innemu dostawcy opieki. Masz prawo sprzeciwić się spójnemu prowadzeniu kart medycznych i zablokować informacje o swoim wpisie, aby nie były one częścią spójnego prowadzenia kart medycznych. Twój wpis pacjenta jest również udostępniany w krajowej usłudze elektronicznej "Journalen", dzięki czemu możesz uzyskać do niego dostęp za pośrednictwem 1177.se.
Dowiedz się więcej na temat Journalu i spójnego prowadzenia kart medycznych, a także jak możesz sprzeciwić się takiemu traktowaniu swojego wpisu, pisząc na nasz adres e-mail: [email protected]. W przypadku skierowania do innego dostawcy opieki zdrowotnej z przejęciem odpowiedzialności za opiekę, Twój wpis medyczny może również być udostępniany takiemu dostawcy opieki w celu przejęcia odpowiedzialności za Twoją dalszą opiekę. Jednak zawsze informujemy Cię szczegółowo, zanim do tego dojdzie.
7.4 Towarzystwa ubezpieczeniowe
Jeśli zostałeś do nas skierowany przez swojego ubezpieczyciela, możemy w celu rozliczenia Twojej konkretnej sprawy przekazać informacje, że skorzystałeś z usług, stan zdrowia, w tym kopię Twoich kart medycznych, Twojemu ubezpieczycielowi. Takie ujawnienie następuje tylko pod warunkiem, że wcześniej uzyskaliśmy specjalną zgodę. Niniejsza Polityka prywatności nie dotyczy przetwarzania danych osobowych przez Twojego ubezpieczyciela, ale jeśli chcesz uzyskać więcej informacji na temat tego, jak Twoje ubezpieczyciel przetwarza Twoje dane osobowe, skontaktuj się bezpośrednio z nim.
8. Przekazanie do kraju trzeciego
Hidroxa Medical / Vårdgivaren korzysta z dostawców technologii informatycznej, na przykład hostingu, usług operacyjnych i wsparcia, którzy prowadzą działalność poza Szwecją. Korzystając z takich dostawców, Hidroxa Medical i Vårdgivaren starają się zapewnić, że przechowywane i przetwarzane są dane osobowe tylko w ramach UE / EOG. Jednakże, w ograniczonych przypadkach Hidroxa Medical i Vårdgivaren mogą przesyłać Twoje dane osobowe do krajów poza UE / EOG, gdzie obowiązują przepisy prawne, które nie zapewniają takiej samej ochrony Twoim danym osobowym.
Przesyłanie danych osobowych do krajów poza UE / EOG zachodzi tylko w wyjątkowych przypadkach i tylko pod warunkiem, że przesyłka ta jest legalna zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych. Zwykle środki zapewniające legalność są zawarte w standardowych klauzulach umownych Komisji Europejskiej dotyczących przesyłek do krajów trzecich z dostawcą.
9. Twoje prawa jako zarejestrowanego użytkownika na Stronie internetowej oraz użytkownika Usług
Masz prawo otrzymać informacje na temat tego, które z Twoich danych osobowych przetwarzamy, w jakim celu są one przetwarzane, czy takie dane osobowe są przekazywane do państw trzecich i które podmioty otrzymały Twoje dane osobowe. W celu uzyskania wyjaśnień możesz skontaktować się z nami w dowolnym czasie
- (I) żądać dostępu do informacji na temat przetwarzanych danych osobowych w związku z korzystaniem z Strony internetowej i/lub Usług, w tym informacji o Twoim rekordzie, kto miał do niego dostęp i z jakiego powodu;
- (II) prosić o poprawienie wszelkich nieprawdziwych informacji dotyczących Ciebie;
- (III) żądać usunięcia swoich danych osobowych (w tym miejscu jednak prosimy o uwzględnienie, że Opiekun ma obowiązki wynikające z prawa dotyczące przechowywania niektórych danych osobowych, zwłaszcza danych pacjenta, w tym Twojego rekordu pacjenta, a także że dane do śledzenia produktów na rynku muszą być przechowywane). Na Twoje żądanie zostaną jednak usunięte wszystkie dane osobowe, których nie mamy obowiązku prawnego przechowywania lub których nie potrzebujemy do obrony roszczeń prawnych;
- (IV) wycofać udzieloną zgodę Hidroxa Medical lub Opiekunowi.
- (V) sprzeciwić się przetwarzaniu danych osobowych;
- (VI) żądać przeniesienia danych osobowych do innego administratora danych osobowych, uzyskując swoje dane osobowe, w zakresie, w jakim są one dostarczone przez Ciebie, w formacie elektronicznym powszechnie używanym do przesyłania ich innemu podmiotowi (prawo do przenoszenia danych);
- (VII) uzyskać pomoc i informacje dotyczące wniosku o zablokowanie informacji w Twoim karcie medycznej, co oznacza, że żaden inny dostawca opieki nie będzie mógł uzyskać do niej dostępu za pośrednictwem spójnego prowadzenia dokumentacji medycznej.
Jeśli chcesz skontaktować się z nami w sprawie któregokolwiek z tych punktów, możesz to zrobić za pośrednictwem naszej strony internetowej lub wysyłając e-mail na adres [email protected].
10. Prawo do złożenia skargi do organu nadzorczego
Mamy nadzieję, że w niniejszej Polityce Prywatności wyjaśniliśmy, w jaki sposób traktujemy Twoje dane osobowe, ale jeśli cokolwiek jest niejasne, z przyjemnością przyjmujemy Twoje uwagi i odpowiadamy na Twoje pytania, abyśmy mogli poprawić naszą komunikację na ten temat. Chcielibyśmy również poinformować Cię tutaj, że masz prawo złożyć skargę do Inspekcji Danych Osobowych w Szwecji lub innego właściwego organu nadzorczego, jeśli uważasz, że przetwarzanie danych osobowych jest nieprawidłowe i nie spełnia wymagań prawnych.