Gwarancja zwrotu pieniędzy w ciągu 50 dni + darmowa wysyłka

Warunki korzystania

1. Zastosowanie, zakres, itp.

1.1

These terms and conditions apply between Hidroxa MedicalAB, corporate identity no. 556965-8247, ("Hidroxa Online") and the customer/patient who makes an appointment at Hidroxa Online (the "Customer") regarding Hidroxa Online's services on the technical platform for Customer and caregiver (the "Caregiver") provided by Hidroxa Online on the Websites ( “Customer”) www.hidroxa.com/sweat-doctor-online and www.hidroxa.com/sv/svettklinik-online.

1.2

Through the Customer, individuals can book an appointment with a licensed professional, for example, a doctor, to obtain a care contact in the form of video consultation, as well as obtain information about hyperhidrosis and related issues. The customer can also fill in a Health Declaration before the video conference starts. When the video conference starts, the Customer can describe his medical condition to the doctor, who in turn can take an ocular examination and then make a diagnosis and suggest treatment measures.

1.3

The customer enters into an agreement with Hidroxa Online by booking a time in the time book in accordance with the instructions in force at the Websites at any given time (the "Agreement"). The agreement shall be considered entered into when the Customer has booked an appointment on the Websites. Through such registration, the Customer thus accepts these terms and conditions.

1.4

The Customer is responsible for ensuring that the contact information provided at the conclusion of the Agreement is correct and undertakes to keep its information in the booking on the Websites updated and current throughout the agreement period. Any changes must be notified to Hidroxa Online without delay via email to [email protected]

1.5

These terms and conditions, as well as instructions, policies, and other information about the service are available on the Websites.

2. Ogólne informacje na temat Stron internetowych

2.1

Podpisanie Umowy. Następne rozmowy wideo wymagają, aby klient/pacjent miał co najmniej szesnaście (16) lat lub uczestniczył w nich z opiekunem.

2.2

Klient ponosi odpowiedzialność za każde działanie podczas rezerwowania rozmowy wideo. Zarezerwowana rozmowa wideo może być używana tylko przez użytkownika, na którego czas został zarejestrowany, i nie może być przenoszona ani wynajmowana nikomu innemu. Jednak opiekun ma prawo korzystać z usługi i uczestniczyć w rozmowie wideo razem z dzieckiem, pod warunkiem że dziecko ma poniżej osiemnastu (18) lat. Hidroxa Online nie ponosi odpowiedzialności za niewłaściwe wykorzystanie zarezerwowanego czasu przez osoby z zewnątrz ani za tego rodzaju działania ani za ich skutki i ewentualne szkody.

2.3

Klient ponosi odpowiedzialność za to, aby zarezerwowany czas był używany zgodnie z Umową, innymi warunkami podanymi na Stronach internetowych oraz z obowiązującym prawem w danym czasie. Klient jest wyłącznym odpowiedzialny za informacje, które publikuje na Stronach internetowych lub za ich pośrednictwem, i ponosi wyłączną odpowiedzialność za treść zawartą w tych informacjach.

2.4

Poprzez zarezerwowanie terminu na Stronach internetowych, Klient potwierdza i akceptuje specyfikacje techniczne, warunki i ograniczenia obowiązujące na Stronach internetowych, wynikające z informacji udostępnionych przez Hidroxa Online, w każdej chwili obowiązujące opisy usługi i produktu dotyczące Stron internetowych, dostępne na Stronach internetowych.

2.5

Poprzez rezerwację terminu na Stronach internetowych, Klient potwierdza i akceptuje, że podane dane kontaktowe mogą być przez Hidroxa Online wykorzystywane do kontaktowania się z Klientem za pomocą e-maila i powiadomień z informacjami i ofertami. Klient ma prawo wyrejestrować się z tego rodzaju komunikacji. Hidroxa Online jest zobowiązana do niezwłocznego zatwierdzenia żądania Klienta, gdy zostanie ono zarejestrowane w Hidroxa Online.

2.6

Treści opublikowane lub dostarczone przez Hidroxa Online na Stronach internetowych uzupełniają porady medyczne udzielane przez Opiekuna i nie są przeznaczone do zastąpienia oceny, diagnozy ani leczenia lekarza w przypadku jakiejkolwiek choroby. Korzystanie ze Stron internetowych stanowi jedynie uzupełnienie standardowej opieki i ma służyć jako narzędzie dla opiekunów do świadczenia skutecznej opieki nad swoimi pacjentami. Hidroxa Online nie ponosi żadnej odpowiedzialności jako Opiekun.

2.7

W odniesieniu do technicznego projektu usługi, Strony internetowe i usługa są ograniczone do pewnych konkretnych rodzajów schorzeń, takich jak porady dotyczące dolegliwości związanych z nadmiernym poceniem, propozycje dalszych badań przez innego dostawcę opieki, w niektórych przypadkach przepisywania leków, w niektórych przypadkach skierowania do innego specjalisty. Żaden rodzaj zaświadczenia nie jest wystawiany w ramach usługi.

3. Ceny i płatności

3.1

Ceny i opłaty za konsultacje wideo z Opiekunami za pośrednictwem Stron internetowych oraz wszelkie inne możliwe zastosowane ceny widoczne są w obowiązującym cenniku, udostępnionym na Stronach internetowych przed zarezerwowaniem konsultacji z Opiekunem.

3.2

Płatność za konsultację wideo za pośrednictwem Stron internetowych jest dokonywana z góry przed rozpoczęciem konsultacji. Klient nie może rozpocząć konsultacji wideo z Opiekunem przed dokonaniem płatności.

4. Odpowiedzialność Hidroxa Online

4.1

Z zastosowaniem ograniczeń określonych w tej klauzuli 4, Hidroxa Online ponosi odpowiedzialność za Strony internetowe:

(a) są dostępne zgodnie z sekcjami 4.3 do 4.6 poniżej; oraz

(b) przechowuje i udostępnia Deklarację Zdrowia Klienta i inne informacje udostępniane przez Klienta lub Opiekuna.

4.2

Hidroxa Online ponosi odpowiedzialność za utrzymanie takiego nadzoru i odpowiedzialności za Strony internetowe, jak wynika to z ustawy (2002: 562) o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz innych usług społeczeństwa informacyjnego i ustawy (2005: 59) o umowach zawieranych na odległość i umowach zawieranych poza lokalem przedsiębiorstwa. Hidroxa Online nie ponosi odpowiedzialności za utratę danych.

4.3

Hidroxa Online nie ponosi odpowiedzialności za treść powiązaną z Stronami internetowymi lub prowadzącą do nich.

4.4

Celem Hidroxa Online jest zapewnienie wysokiej dostępności Stron internetowych na bieżąco. Klientowi musi być zapewniona rozsądna możliwość odwiedzania Stron internetowych przez 24 godziny na dobę. Klient może zarezerwować planową konsultację z Opiekunem zgodnie z opcjami rezerwacji czasu dostępnymi na Stronach internetowych za pośrednictwem systemu rezerwacji. Klient może zarezerwować konsultację na konkretny dzień i godzinę lub skorzystać z konsultacji bez wcześniejszej rezerwacji w wolnych terminach w systemie rezerwacyjnym. Strony internetowe, w tym wideokonferencje, są udostępniane zgodnie z powyższym, z uwzględnieniem przerw dozwolonych, takich jak, lecz nie ograniczając się do, planowane prace konserwacyjne lub przerwy ogłoszone na Stronach internetowych.

4.5

Hidroxa Online nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w dostępności spowodowane:

a) błędami w sprzęcie/urządzeniach Klienta, siecią łączności, oprogramowaniem Klienta lub błędami w oprogramowaniu stanowiącym produkt stron trzecich, które Hidroxa Online, mimo prób profesjonalnego naprawienia lub obejścia, nie może naprawić;

b) innymi okolicznościami, za które Klient ponosi odpowiedzialność zgodnie z Umową;

c) wirusami lub innymi atakami na bezpieczeństwo, które, mimo podjęcia przez Hidroxa Online środków ochronnych w sposób profesjonalny;

d) okolicznością stanowiącą siłę wyższą zgodnie z paragrafem 10 poniżej.

4.6

Hidroxa Online ponosi odpowiedzialność za działanie Stron internetowych, w tym świadczenie konsultacji wideo między Klientem a Opiekunem oraz związane z nimi usługi, takie jak przechowywanie informacji i innych informacji udostępnionych na Stronach internetowych przez Hidroxa Online. Każdy indywidualny licencjonowany dostawca opieki, który działa za pośrednictwem usług Hidroxa Online, ponosi odpowiedzialność za opiekę, informacje lub zalecenia, które świadczy Klientowi podczas konsultacji wideo lub pisemnie za pośrednictwem Stron internetowych.

4.7

Przerwy lub błędy w dostępności Stron internetowych muszą być zgłaszane natychmiast do obsługi klienta Hidroxa Online za pośrednictwem e-maila [email protected] lub za pośrednictwem czatu na Stronach internetowych.

4.8

Błędy należy w pierwszej kolejności naprawić poprzez usunięcie błędów, jeśli jest to możliwe bez niewspółmiernych kosztów lub niedogodności dla Hidroxa Online. Hidroxa Online ma prawo naprawić błąd na własny koszt, o ile można to zrobić w rozsądnym czasie i bez znaczących niedogodności dla Klienta. Jeżeli naprawa nie może nastąpić, Klient ma prawo do rozsądnej obniżki ceny i, z ograniczeniami poniżej, odszkodowania za ewentualne udowodnione bezpośrednie szkody.

4.9

Hidroxa Online nie ponosi odpowiedzialności za błędy spowodowane działaniami Klienta lub jakąkolwiek relacją, za którą Klient ponosi odpowiedzialność. Ponadto Hidroxa Online nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek formy obrażeń ciała lub innych konsekwencji, które mogą być wynikiem, bezpośrednio lub pośrednio, używania lub nadużywania informacji udostępnionych, prezentowanych lub odnoszących się do Stron internetowych. Odpowiedzialność Hidroxa Online jest w każdym przypadku ograniczona do odpowiedzialności za udowodnione bezpośrednie szkody i do maksymalnej kwoty odpowiadającej dwunastu tysiącom (12 000) koronom. Hidroxa Online nie ponosi zatem odpowiedzialności za szkody pośrednie, utratę zysków, utratę oczekiwanych oszczędności i/lub inne szkody pośrednie.

5. Prawa własności intelektualnej, itp.

5.1

Własność, prawa autorskie oraz wszelkie inne prawa do znaku towarowego Hidroxa Online, nazwy firmy oraz Stron internetowych, a także wszelkich dokumentów używanych i/lub udostępnianych przez Hidroxa Online na Stronach internetowych, takich jak, lecz nie ograniczając się do, ogólne warunki obsługi klienta, należą do Hidroxa Online (lub, w stosownych przypadkach, licencjodawcy Hidroxa Online) z wyłącznymi prawami. Hidroxa Online zastrzega sobie zatem wyłączne prawo do korzystania z powyższych materiałów. Wszelkie kopiowanie, modyfikowanie, transfer i/lub inne wykorzystywanie materiałów Hidroxa Online, które nie jest wyraźnie dozwolone na mocy Umowy lub instrukcji Hidroxa Online obowiązujących w danej chwili, jest zabronione. Klient potwierdza i akceptuje, że nieuprawnione korzystanie z praw własności intelektualnej Hidroxa Online może, oprócz stanowienia naruszenia Umowy, być karalne. Hidroxa Online zastrzega sobie prawo do podjęcia działań prawnych w przypadku takiego nieuprawnionego korzystania z praw własności intelektualnej Hidroxa Online.

5.2

Wszelkie prawa własności intelektualnej wynikające z dostarczenia Stron internetowych i/lub innych usług Klientowi przez Hidroxa Online przysługują wyłącznie Hidroxa Online. Takie wyłączne prawo obejmuje prawo do swobodnej zmiany, przenoszenia i podnajmu takiego wyniku.

6. Anulowanie konsultacji wideo

6.1

Klienci mogą anulować/zrezygnować z zarezerwowanej konsultacji wideo i otrzymać pełny zwrot kosztów do łącznie 24 godzin przed planowaną datą konsultacji wideo. Jeśli anulacja nastąpi zgodnie z powyższym, płatność dokonana za konferencję wideo musi zostać zwrócona w ciągu 14 dni.

6.2

Klient zgadza się, że nie ma prawa do anulacji/wycofania zamówienia dotyczącego terminów konsultacji wideo bez wcześniejszej rezerwacji oraz w tych przypadkach, gdy Klient anuluje zarezerwowaną konsultację później niż 24 godziny przed planowanym terminem. W takich przypadkach Klient nie ma prawa do zwrotu zapłaconej kwoty za konsultację wideo.

7. Niewłaściwe wykorzystanie i informacje

7.1

Hidroxa Online traktuje poważnie wszelkie nieuprawnione korzystanie ze Stron internetowych, naruszające te ogólne warunki oraz/lub zasady Hidroxa Online dotyczące bezpieczeństwa, etyki, itp., obowiązujące w danej chwili. Między innymi nie jest dozwolone filmowanie konsultacji z personelem medycznym ani rozpowszechnianie takiego materiału w żaden sposób. Hidroxa Online będzie proaktywnie podejmować działania wobec stwierdzonego lub przewidywanego nieuprawnionego korzystania ze Stron internetowych, itp.

7.2

Hidroxa Online zastrzega sobie prawo, z wcześniejszym powiadomieniem lub bez powiadomienia Klienta, w dowolnym momencie bez odpowiedzialności za jakiekolwiek konsekwencje, do usunięcia informacji ze Stron internetowych, anulowania terminu Klienta lub podjęcia innych środków w przypadku naruszenia przez Klienta umowy lub w celu ochrony reputacji i wiarygodności Stron internetowych. W przypadku takiej zawieszenia, Hidroxa Online ma również prawo do rozwiązania Umowy zgodnie z punktem 8.2 poniżej.

7.3

Jeśli Klient naruszył Umowę lub obowiązujące prawo, lub użył Stron internetowych nielegalnie lub bezprawnie, Klient jest odpowiedzialny za odszkodowanie i zwolnienie Hidroxa Online z wszelkich szkód spowodowanych przez Hidroxa Online (w tym, lecz nie ograniczając się do, opłat adwokackich, kosztów prawnych i wszelkich roszczeń stron trzecich).

7.4

Hidroxa Online nie może udzielić informacji o Kliencie, za którą odpowiedzialny jest Opiekun za dane osobowe zgodnie z obowiązującym prawem, a którą Opiekun sprzeciwia się lub nie może publikować na Stronach internetowych.

8. Okres umowy i rozwiązanie

8.1

Umowa obowiązuje czas nieokreślony od chwili, gdy Klient zarezerwuje czas na konsultacje wideo z Hidroxa Online. Klient zawsze ma prawo do rozwiązania Umowy do natychmiastowego rozwiązania. W przypadku takiego rozwiązania, Hidroxa Online niezwłocznie usuwa odwołany termin i usuwa wszelkie udostępnione i przechowywane informacje dotyczące Klienta. Jednakże nie dotyczy to żadnych informacji medycznych z wcześniejszych kontaktów medycznych ani innych informacji, które muszą być przechowywane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

8.2

Hidroxa Online ma prawo do rozwiązania Umowy z natychmiastowym rozwiązaniem, jeżeli Klient naruszy lub z przyczyn prawdopodobnych wydaje się naruszać te warunki umowy lub inne postanowienie Umowy i nie naprawi tego w ciągu trzydziestu (30) dni od otrzymania pisemnego powiadomienia w tej sprawie. W przypadku takiego rozwiązania, odwołany zostaje termin Klienta, po czym Umowa automatycznie przestaje obowiązywać. Informacje dotyczące Klienta, które zostały przechowywane, również muszą zostać niezwłocznie usunięte.

8.3

Klienci, którym odwołano termin zgodnie z tą klauzulą, nie mają prawa zarezerwować nowego terminu bez specjalnej zgody od Hidroxa Online.

9. Rozwój i zmiana warunków

9.1

Hidroxa Online zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu i funkcji Stron internetowych. Rozwój produktów i usług może dotyczyć na przykład, lecz nie wyłącznie, układu, treści, usług lub funkcji i może wpłynąć na Umowę. Takie zmiany będą ogłaszane za pośrednictwem Stron internetowych i/lub poczty elektronicznej. Obecne ogólne warunki obsługi klienta obowiązujące w danym czasie można uzyskać na Stronach internetowych.

9.2

Klient ma prawo do natychmiastowego rozwiązania Umowy w przypadku, gdy zmiana Stron internetowych lub Umowy przez Hidroxa Online jest dla Klienta istotnym pogorszeniem warunków, i w przypadku takiego rozwiązania ma prawo do zwrotu ewentualnej zaliczki dotyczącej zarezerwowanej, ale niewykonanej konsultacji wideo.

10. Siła wyższa

10.1

Hidroxa Online nie odszkodowuje za szkody wynikające z strajków, pożarów, działalności organów władzy, sporów zbiorowych, wypadków, błędów lub opóźnień w podwykonawcach, przerw w publicznych systemach komunikacyjnych lub innych okoliczności poza kontrolą Hidroxa Online, których Hidroxa Online nie można było racjonalnie przewidzieć, a których skutków Hidroxa Online nie mogła rozsądnie uniknąć ani przezwyciężyć. W przypadku utrzymania się okoliczności zgodnie z tą sekcją przez okres przekraczający jeden (1) miesiąc, strona ma prawo do natychmiastowego rozwiązania Umowy. W takich okolicznościach Klient ma prawo do zwrotu zapłaconej kwoty za zarezerwowaną, ale niewykonaną konsultację wideo.

11. Wiadomości

11.1

Klient musi podać adres e-mail i numer telefonu, na który Klient życzy sobie, aby Hidroxa Online przesyłała potwierdzenia, przypomnienia i inne wiadomości od czasu do czasu. Klient jest zobowiązany do niezwłocznego powiadamiania Hidroxa Online o zmianach w swoich danych kontaktowych. Wypowiedzenia lub inne powiadomienia muszą być przekazywane drogą mailową.

11.2

Wiadomość uważa się za dostarczoną odbiorcy;

(a) jeżeli została wysłana drogą mailową, wiadomość tekstową lub faksem: gdy odbiór został należycie potwierdzony;

(b) jeżeli została wysłana listem poleconym: po upływie dwóch dni roboczych od dostarczenia listem,

(c) jeżeli została dostarczona przez kuriera: w chwili dostarczenia.

12. Dane osobowe

12.1

Aby uzyskać informacje na temat tego, w jaki sposób Hidroxa Online przetwarza dane osobowe Klienta, należy zapoznać się z polityką prywatności Hidroxa Online. Polityka prywatności zawiera szczegółowe informacje na temat sposobu zarządzania danymi osobowymi przez Hidroxa Online, w tym jasne instrukcje dotyczące praw Klienta i sposobów ich wykonywania.

13. Inne

13.1

Klient nie może przenosić Umowy oraz praw i/lub obowiązków wynikających z Umowy na inną stronę.

13.2

Hidroxa Online ma prawo zatrudnić podwykonawcę do spełnienia swoich zobowiązań wynikających z Umowy.

14. Spór

14.1

Zgodnie z Umową, ma zastosowanie szwedzkie prawo. Spory wynikające z Umowy będą rozstrzygane przez sąd powszechny, a Sąd Rejonowy w Göteborgu będzie pierwszą instancją.